Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zpracování jazyka C v prohlížeči na bázi .NET
Kužela, Michal ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
Cílem této práce je umožnit programování v jazyce C uvnitř prohlížeče a to i v režimu offline. Zaměřuje se na technologie .NET a WebAssembly. Implementace proběhla ve frameworku Blazor WebAssembly. Důraz byl kladen na pokrytí rozsahu jazyka C využívaného začínajícími programátory. Vytvořený interpret poskytuje prostředí pro programování v prohlížeči, obsahuje virtuální souborový systém a možnost vložení uživatelského vstupu. Výhodou tohoto řešení je možnost práce offline, krokování kódu a možnost okamžitého vyhodnocení kódu.
Library for Rigid Body Dynamics
Moravčík, Libor ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
This thesis sums up a basic knowledge about rigid body simulations in two dimensional space of computer games.Practical result is a hands-on library written in C++. Collision geometry of rigid bodies is simplified to convex polygons and circles. Multiple bodies can be joined together via a joint. Collision detection is split in to two phases, broad and narrow. Broad phase is implemented using a dynamic aabb tree while narrow phase uses Gilbert-Johnost-Keerthi (GJK) algorithm with Expanding Polytope Algorithm as an extension for detecting collision points between two polygons.
Využití WebAssembly v průmyslu 4.0
Chvátal, Petr ; Hůlka, Tomáš (oponent) ; Dobrovský, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na použití nového webového standartu WebAssembly. V textu práce jsou popsány technologie pro webové prohlížeče a jejich využití. Dále jsou popsány programovací jazyky, které podporují webový standart WebAssembly. Na závěr práce je představená implementace aplikace do tohoto prostředí a překlad aplikace napsané v jazyce C++ do WebAssembly pomocí nástroje Emscripten, zhodnocení výhod a nevýhod použití WebAssembly oproti starším webovým standardům
Výukový simulátor v prostředí WebAssembly
Březina, Jaromír ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku simulace časovaných stochastických Petriho sítí a spojitých blokových schémat pro výukové účely. Výsledná aplikace je tvořena ze dvou dílčích částí. První z nich je jednoduchý grafický editor, jenž poskytuje nástroje pro vytvoření požadovaného modelu ve formě Petriho sítě nebo blokového schématu a vizualizaci výsledků simulace. Grafické uživatelské rozhraní editoru bylo vytvořeno pomocí knihovny React. Druhou část aplikace tvoří simulátor implementovaný v jazyce C++, jenž slouží pro simulaci vytvořeného modelu a je integrován do celého řešení jako WebAssembly modul. Součástí aplikace je i sada 10 příkladů, které slouží jako ukázka jednoduchých modelů vhodných pro výukové účely.
Simulace šíření infekčních nemocí
Tučková, Martina ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá simulací šíření infekčních chorob a je zaměřena zejména na probíhající epidemii nového koronaviru. Ukazuje, jak se virus šíří při použití různých ochranných opatření, a ty lze libovolně parametrizovat. Program je implementován v jazyce C++. Grafické uživatelské rozhraní je vytvořeno pomocí frameworku Qt. Program je spustitelný ve webovém standardu WebAssembly. Výsledná aplikace je vhodná pro studijní účely a predikci vývoje epidemií.
Simulace proudění tekutin s využitím celulárních automatů
Režňák, Michal ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením aplikace pro simulaci proudění tekutin pomocí Lattice gas cellular automata. Použité modely jsou HPP, FHP-I, FHP-II a FHP-III. Program je implementovaný pomocí jazyka C++, tak aby byl spustitelný ve webovém standardu WebAssembly. Součástí práce je porovnání výkonnosti formátů wasm, asm.js a nativního formátu pro desktop (x86_64), kde se zjistilo, že doba načtení aplikace ve webovém prohlížeči je výrazně menší pro wasm formát a provádění aplikace je o 24% rychlejší oproti asm.js a o 50% pomalejší než desktop. Aplikace je vhodná pro studijní účely jako prezentace využití celulárních automatů a poskytuje úvod pro Lattice Boltzmann metodu simulace tekutin.
Kalendářní aplikace v prostředí WebAssembly
Konečný, Martin ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou kalendářní aplikace, použitelné jako desktopová aplikace i jako webová aplikace v prostředí WebAssembly. Nejprve je provedena analýza již existujících kalendářních aplikací a datových struktur v nich použitých. Dále je vytvořen návrh vlastní aplikace, který obsahuje návrh grafického rozhraní a návrh knihovny datových struktur. Aplikace je následně implementována v jazyce C++ pomocí nástrojů QT creator a Emscripten a je provedeno její testování.
Webová aplikace autentizačního systému
Nohava, Martin ; Dzurenda, Petr (oponent) ; Malina, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh a vývoj graficko-uživatelských rozhraní pro kryptografické protokoly pomocí webových technologií. Konkrétně přidává možnost ovládat autentizační systém PEAS skrze webová rozhraní. Práce nejprve vyhodnocuje soudobé možnosti vývoje moderních webových aplikací a věnuje pozornost problematice provázání webových technologií s autentizačním systém tvořeným v programovacím jazyce C. Pro tento účel se práce blíže věnuje také technologii WebAssembly. V praktické části byla vytvořena čtyři grafická uživatelská rozhraní, jedno pro každou entitu autentizačního systému. Jsou postavena na webových technologiích HTML, CSS a JavaScript, za využití frameworku Vue.js. Komunikaci s autentizačním systémem zajišťují, pomocí API, webové servery, které jsou implementovány v jazyce JavaScript a spouštěné v prostředí Node.js.
WebGL2 renderer ve WebAssembly
Režňák, Pavel ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rychlé vykreslení 3D scény ve webovém prohlížeči s použitím moderních technologií, jako je WebGL a WebAssembly. V textu je popsán proces překladu aplikace psané v jazyce C++ do WebAssembly pomocí překladače Emscripten a její začlenění do webové stránky. Dále je rozebrán obousměrný způsob komunikace mezi jazykem C++ a JavaScriptem, jako je volání funkcí, vytváření tříd či sdílení paměti. Během návrhu vykreslovacího jádra jsou vzpomenuty některé způsoby a metody optimalizace vykreslování. Na závěr jsou jednotlivé technologie porovnány z hlediska jejich výkonu.
Optimalizace výkonu nástroje JShelter
Zmitko, Martin ; Polčák, Libor (oponent) ; Hranický, Radek (vedoucí práce)
Cílem této práce je zmírnit dopad nástroje JShelter na výkon při prohlížení webu. Toho bylo docíleno měřením výkonu nástroje JShelter a analýzou jeho kritických míst s největším vlivem na plynulost prohlížení, na jejímž základu byly navrhnuty a implementovány optimalizace, které plynulost zlepšily se zachováním stejně vysoké úrovně ochrany. Mechanizmy ochran založené na zpracování objemných zvukových a obrazových dat byly zrychleny rozšířením o efektivnější implementaci využívající technologii WebAssembly, což přineslo až padesátinásobné zrychlení. Celkový výkon načítání stránek byl zlepšen úpravami mechanizmů načítání konfigurace a zavádění ochrany do stránek, průměrně o 13,5 %.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.